Zaloguj się jeśli masz już konto.
6/6
22/06/2025
18:00
Teatr Nowy im. Kazimierza Dejmka w Łodzi – Duża Sala
ul. Więckowskiego 15
Łódź
Aby zakupić bilety ze zniżką należy w kasie okazać wiadomość z potwierdzeniem, które otrzymają Państwo po dokonaniu rezerwacji w portalu. Niniejsza rezerwacja nie zabezpiecza konkretnych miejsc na widowni, stąd wymagane jest niezwłoczne jej potwierdzenie w Teatrze, połączone z wykupem biletu. Rezerwację należy zgłosić i opłacić w kasie Teatru niezwłocznie, najpóźniej na tydzień przed datą spektaklu; po tym czasie rezerwacja utraci ważność.
Kasa biletowa, ul. Zachodnia 93, czynna od wtorku do soboty w godz. 12.00-19.00; tel. 42 636 05 92.
Biuro Organizacji Widowni i Reklamy, czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00; tel. 42 630 20 86, 601 432 520, e-mail: bilety@nowy.pl.
Cena biletu z kuponem – 55, 45 PLN oraz 35 PLN na spektakle w cyklu Nowy i Młodzi, czyli o 5 zł mniej od ceny biletu ulgowego, który obowiązuje UŁ w odniesieniu do pozostałych spektakli.
Specjalny wariant cenowy biletu kasowego: uni.lodz STREFA KULTURY.
REZERWACJE biletów:
godz. 8.00-16.00 – tel. 42 630 20 86, e-mail: bilety@nowy.pl.
Belcia, bohaterka powieści Izabeli Tadry, jest w nieprzerwanym ruchu: z jednego pokoju hotelowego do drugiego, z rąk matki do ciotki, od męża do kochanka, z romansu do kolejnej przygody. Każdy, kogo na swojej drodze spotyka, chce w niej zobaczyć kogoś innego: projektuje na nią swój głód, potrzeby i tęsknoty. Jej fryzura jest wiecznym work in progress – imponujące włosy są budulcem, z którego ma powstać idealna córka, grzeczna panienka, niedostępna seksbomba, wierna żona, odpowiedzialna matka, kobieta fatalna, kobieta-dziecko, przyjaciółka, powierniczka, bogini. Współczesna kobieta ma przecież tyle dróg do wyboru!
A jednak Belcia nie przechodzi z jednej roli w drugą swobodnie: jest w nie wtłaczana. Nie ma tu kiczu łatwego siostrzeństwa – kobiety nie są dla siebie wsparciem, a mężczyźni – sami obsadzeni w rolach, których nie wybrali, skrzywdzeni i skrzywieni przez ojców – w rozpaczliwej próbie ucieczki od przestarzałych wzorców odgrywają ich karykaturę.